nedjelja, 16. prosinca 2018.

dream job


Ja zapravo nemam pojma sto zelim postati u zivotu.  Nisam jos detaljno razmisljala o tome. Ako ikad I odaberem sto zelim biti 😂🔜 onda se nadam da ce to biti posao koji ce mi se svidati I koji cu voljeti a ne neki koji je jednostavno "boring".
Trenutacno pratim ove nase "influensere" koji mi se jako svidaju. Svida mi se posao koji rade I razmisljam postati jedna od njih.
 Moji trenutacni uzori I idoli su  neki influenseri I moji treneri trenerice. Ali najveci moji uyori su moj trener Josip Sancic I predsjednica hrvatskog mazoret saveza Veronika Mikelj. Htjela bih mozda postati blogerica jer bih dobila priliku vidjeti svijet I dobiti mnoge sponzore . Nadam se da je ovaj moj post nekoga nadahnuo da odluci zapoceti karijeru ili bilo sto🔝.😂

Nema komentara:

Objavi komentar